Análisis del uso docente de Recursos Educativos Digitales en post pandemia
2021 - 2021
Els centres educatius espanyols, igual que en la majoria de països del món van haver de tancar les institucions educatives, amb l'objectiu de contenir la propagació de la pandèmia Covid-19. Actualment estan en el que s'ha passat a dir, la post pandemia, i aquests centres educatius han hagut d'afrontar nous reptes tecnològics, educatius, metodològics i organitzatius, després de que es superessin, amb més o menys èxit, els desafiaments de la educació en línia, durant el període de confinament amb problemàtiques relatives a la bretxa digital en estudiants i docents, l'acompanyament emocional, la autonomia i l'autorregulació dels processos d'ensenyança-aprenentatge a distància i la comunicació amb les famílies.
Participants
Nom | Centre |
Ramon Palau Martín | Universitat Rovira i Virgili |
Raul Santiago | Universidad de la Rioja |
Jordi Mogas Recalde | Universitat Rovira i Virgili |
Gisela Cebrián | Universitat Rovira i Virgili |
Analitzar com els centres educatius d'Espanya estan implementant el procés d'ensenyança-aprenentatge durant el post confinament, posant un especial enfasis en l'ús dels recursos digitals i les estratègies per utilitzar-los.
Aquest projecte preten fer un anàlisis qualitatiu dels processos d'aprenentatge, ensenyança i organització de l'estat espanyol, a partir de 100 entrevistes d'equips directius, representants de totes les parts del país i de les diferents etapes i tipologies.
Hits i resultats a aconseguir.
a. Documentació sobre el disseny de la investigació
b. Formació dels 8 entrevistadors
c. Realització de les 100 entrevistes
d. Article científic
e. Informe de divulgació
f. Accions de difusió